Az oktatási- nevelési gyakorlat elnevezése/mottója: "
Segíts nekem, hogy magam csinálhassam."
Óvodánk gyermekképe/ hitvallása: „Magasra száll a helikoffer velünk, az egész világ kitárul nekünk.”
Óvodánk gyermekképe/ hitvallása: „Magasra száll a helikoffer velünk, az egész világ kitárul nekünk.” Az oktatási- nevelési gyakorlat kiemelt célja: "Segíts nekem, hogy magam csinálhassam." Komplex személyiségfejlesztés az egyéni kompetenciák figyelem-bevételével. Pedagógiánk az óvodai környezet kialakításával és befogadó nevelői magatartásunk minden mozzanatával a gyermeki személyiség egészének fejlesztésére törekszik. A tehetségek kibontakoztatása, a hátrányos helyzetekből adódó esetleges különbségek csökkentése. Célunk a békés, tevékeny, nyitott gyermekközösségek kialakítása, a képességek differenciált fejlesztése, érzelmekben gazdag, önálló, segítőkész gyermekek nevelése, akikből majd ki-egyensúlyozott, kreatív, tole-ráns, humánus, a társadalomban helytálló, boldog emberek válhatnak. Az oktatás- nevelés módszere, szervezése: Óvodánk mindkét csoportjában Montessori szellemű nevelő-oktató munka zajlik. A játék és a tanulás szorosan összekapcsolódik, a gyermekek játszva tanulnak, és tanulva játszanak. Feladatunk a megfelelő hely és eszköz biztosítása, melyben megvalósulhat tudatosan tervezett, szervezett, fejlesztő munkánk. A tevékenységeket a komplexitás jellemzi, a részvétel többnyire önkéntes. Minden tevékenységre jellemző a differenciálás, a gyerekek egyéni és életkori sajátosságainak, érdeklődésének, előzetes tapasztalatainak figyelembe vételével.
Az oktatási- nevelési gyakorlat kiemelt célja:
Komplex személyiségfejlesztés az egyéni kompetenciák figyelem-bevételével.
Pedagógiánk az óvodai környezet kialakításával és befogadó nevelői magatartásunk minden mozzanatával a gyermeki személyiség egészének fejlesztésére törekszik. A tehetségek kibontakoztatása, a hátrányos helyzetekből adódó esetleges különbségek csökkentése. Célunk a békés, tevékeny, nyitott gyermekközösségek kialakítása, a képességek differenciált fejlesztése, érzelmekben gazdag, önálló, segítőkész gyermekek nevelése, akikből majd ki-egyensúlyozott, kreatív, tole-ráns, humánus, a társadalomban helytálló, boldog emberek válhatnak. Az oktatás- nevelés módszere, szervezése: Óvodánk mindkét csoportjában Montessori szellemű nevelő-oktató munka zajlik. A játék és a tanulás szorosan összekapcsolódik, a gyermekek játszva tanulnak, és tanulva játszanak. Feladatunk a megfelelő hely és eszköz biztosítása, melyben megvalósulhat tudatosan tervezett, szervezett, fejlesztő munkánk. A tevékenységeket a komplexitás jellemzi, a részvétel többnyire önkéntes. Minden tevékenységre jellemző a differenciálás, a gyerekek egyéni és életkori sajátosságainak, érdeklődésének, előzetes tapasztalatainak figyelembe vételével.
Honlapunk cookie-kat használ, hogy a honlapunkon tett lépéseiről statisztikákat készíthessünk. Ha tovább használja honlapunkat, azzal hozzájárul a cookie-k használatához. Ezzel a tevékenységünkkel mi nem tudjuk Önt személyesen beazonosítani.